#wijvenweek dag 3: stilte…

Ik zou hier mijn mening eens goed moeten vertellen vandaag. In plaats daarvan zit ik -nog een beetje in shock- naar het scherm te staren…Ik las net dat tragische nieuws over dat busongeval. Vreselijk…Hier zijn geen woorden voor. Ik kan me wellicht niet eens inbeelden hoe die ouders zich nu op dit eigenste moment moeten voelen. Dadelijk vertrekken ze richting Zwitserland. Heeft hun kind het overleefd? Of moeten ze het ergste wat een ouder kan meemaken doorstaan en afscheid nemen van een kind dat net een mooie reis -waar hij of zij nooit nog herinneringen aan zal overhouden- achter de rug heeft…

Geen mening hier dus vandaag. Maar stilte. In gedachten bij allen die betrokken zijn op de 1 of andere manier bij dit vreselijke ongeval…

1 reactie

Opgeslagen onder Uncategorized

Een Reactie op “#wijvenweek dag 3: stilte…

  1. Alexandra

    hallo,

    hebt u soms een mail adresje?

    Mvg,
    Alexandra Vasile

Geef een reactie

